rotačný n-uholník

Školský projekt z predmetu počítačová grafika.

Úlohou bolo vytvoriť program, ktorý bude vykresľovať n-uholník v rotačnom pohybe.
Mali sa dať meniť vstupné parametre ako: počet vrcholov, polomer, rýchlosť otáčania, hrúbka obrýsového pera a farba výplne.
Počas rotovania n-uholníka sú známe aj súradnice jeho vrcholov.

Komentáre
Medo
2012-03-25 10:50:14
Ahoj, na úlohu sme dostali toto a neviem si rady, nemôžeš mi pomôcť? Vytvorte program, ktorý vykreslí pravidelný n-boký hranol alebo ihlan (umiestnený kolmo na rovinu xy s podstavou tvaru pravidelného n-uholníka) v režime drôtového modelu s týmito voliteľnými vlastnosťami: •prepínanie medzi zobrazením hranola alebo ihlana, •voliteľný počet vrcholov podstavy hranola/ihlana – 4 .. 20, •voliteľný polomer podstavy hranola/ihlana (v px.) – 10 .. 100, •voliteľná výška hranola/ihlana (v px.) – 10 .. 100, •voliteľná hrúbka čiary hranola/ihlana (v px.) – 1 .. 6, •voliteľné parametre stredového premietania (perspektívy) – azimut (α), vzdialenosť od počiatku (D) a výška (h), t. j. parametre stredu premietania, •voliteľný uhol pohľadu na objekt (zmenou parametrov stredu premietania), •voliteľná rýchlosť rotácie telesa.
Bzucko
2012-03-25 18:51:59
Medo: Ta tvoja uloha sa skor podoba na ulohu co som robil mapovanie textur (mam to tiez tu na webke). Ide o zobrazenie telesa v dvojubeznikovej perspektive. Napis mi na mail (O mne stranka) a poslem ti ked tak zdrojak co vykresluje to mapovanie textury, su tam nejake komentare, tak to by ti mohlo pomoct, pripadne ti nieco vysvetlim, len musel by som sa na to poriadne pozriet, lebo je to uz 6 rokov co som to robil :).
Pridať komentár
Meno: 
Overovací kód: 

captcha
Text komentára: